Naa … ikke just, men en god hjælp til og komme tilbage på rette kurs efter halvandet døgns syndesold! Pyh, masser af hvidt brød, cafe latte med nøddesirup og slik (med sukker og e-numre) Men nu skal skuden vendes igen!
For og lukke munden på plageånden, har jeg bagt æblekokostoppe med stevia. Denne gang formet som kugler og trykket lidt flade inden bagningen. Ingen chokoladedyppelse! Jeg brugte desuden 1 spsk. fiber kokosmel i stedet for flager, udskiftede 4 af dadlerne med svesker og tilføjede 1 spsk. HUSK. Jeg havde ikke nogen hasselnødder, så der er 2 håndfulde mandler i.
De er bagt i 10 min. taget ud af oven, pyntet med mandler og bagt videre i yderligere 10 min.