Glutenfrie og fundet hos Anette. Bollerne er lidt klæge og tunge i det, men smager fortrinligt. Bedst er det og holde nallerne fra dem, indtil de er helt kolde. Argh, men det er svært, når man synes om lunt hjemmebag med smeltesmør!
Jeg havde problemer med og få bollerne til og hæve, tror der skal lidt mere gær i næste gang! Man skal sikkert også være omhyggelig med og få rørt dejen luftig, men jeg har altså kun et par dejkroge til min elpisker og gøre godt med – måske derfor!



