Æggemad Posted on 20/06/2012 by Lisbeth Posted in Aftensmad Jeg har ikke voldsom lyst til kød eller store middage for tiden men en mad bestående af smilende æg, lagt ovenpå frøbrød og tapenade … det dur’ altså stadigvæk! 🙂