Den smagte sørme godt! Denne gang bagt med pærestykker i stedet for æble. Men hvad er det mon lige der gør, at når det regner og er gråt, så fristes jeg til noget kage-snoller-agtigt? Det er da faktisk en uvane! Men pyt, sønnike var her og han kunne altså også lide den nybagte, kanelduftende lækkerbisken. Jeg rørte græsk yoghurt med vanillepulver og stevia som et alternativ til flødeskum. Friskt og lækkert!
Opskriften finder du lige her 🙂