Jeg smagte beluga linser for første gang i går og blev ærlig talt lidt skuffet. Ikke at de smager grimt, slet ikke – men de smager altså heller ikke helt fantastisk, som navnet ellers kunne antyde (fra den eksklusive Beluga kaviar). Jeg brugte dem bare i en tomat salat, det var måske fejlen?
Nå, men de er da en flot kontrast til de røde tomater og et udmærket protein tilskud.