I forrige uge, var jeg så heldig og købe Decubal ansigtscreme på apoteket til omkring 60,00 kr. I dag, kostede den samme så 129,00 kr. Suk, det er dyrt for 50 ml hverdags creme, synes jeg! Den søde apotekerdame gav mig en lille prøvesamling på de forskellige produkter, da hun så, hvordan jeg hang med skuffen!
Ærgerligt, at de rene øko produkter er så dyre, jeg kan simpelthen ikke finde finanser til det! Øv, bøv.
Nogen der kender til gode, økologiske OG billige hår og hudplejeprodukter?
Jeg trængte til mere trøst og fandt derfor 30 gr. chokolade med banansmag hos Søstrene Grene. He, he … og så var Lisbeth såmænd glad igen 🙂